De brandweer komt eraan met water! 🚒
Heb je zin om lekker af te koelen? Op 25-6-2026 vanaf 19:00 is de brandweer present op de Koartebaan (de ijsbaan) in Wommels om er een natte boel van te maken. Kom langs en doe mee!
Even het belangrijkste op een rij:
🚒 Locatie: Koartebaan (ijsbaan) Wommels
🚒 Water: we maken gebruik van open water
🚒 Deelname is op eigen risico
🚒 Trek kleding aan die nat mag worden
🚒 We blijven gewoon inzetbaar, dus bij een melding zijn we meteen weg
Help je mee om dit bericht zo veel mogelijk te delen? 🚒






















